17 lutego 2012

rak chodzi wspak

i chodzi za mną razem z Julkiem i Marysią i podszczypuje nieustannie...

Jeżeli

A jeżeli nic? A jeżeli nie?
Trułem ja się myślą złudną,
Tobą jasną, Tobą cudną,
I zatruty śnię:
A jeżeli nie?
No to.... trudno

A jeżeli coś? A jeżeli tak?
Rozgołębią mi się zorze,
Ogniem cały świat zagorze
Jak czerwony mak,
bo jeżeli tak,
No to...- Boże!!!




*****
Julian T


Idzie wiosna, Pani! Roztopy som.
Oj som, som!

:)))

Kto chce bym, go kochała...
Maria J-P. Wykonanie Turnau, Rybotocka


Ale narazie  CichoSZA! Idę po wielkiemu cichu i patrzu... na ulicach cichosza, na chodnikach cichosza, szaro, brudno i ZIMA!
ciągle zima Pani, śnieży znowu...




3 komentarze:

  1. Dzisiaj zarwałam noc tu:
    http://chustka.blogspot.com/
    cholerny los...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Anita, znam, jestem tam
      Losu sie nie wybiera, choć wiadomo,że każdy by chcial Los Angeles ;)

      Usuń
  2. Idzie zmiana pogody, może jednak nie wiosna jeszcze... łupie mnie w łokciu :)

    Serca moje - to część innego filcowania - pokaże, a jakże :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń