26 czerwca 2012

niespodzievajka

Jestem a jakoby mnie nie było. :) Mieszkamy na środku bałaganu, v stercie ciuchów, narzędzi, kartonów, książek, prania, prasowania, słoików, rzeczy mniej i bardziej potrzebnych. Przeprowadzka się dokonała. Nie sama niestety, bo trzeba było jej bardzo pomóc.
Ale mieszkamy!
woda jest, lodówka jest, kuchenka jest, uśmiechy na zmęczonych gębach są! Nic viecej do przeżycia nie trzeba.
Aparat gdzieś jest zawieruszony pod rozpiździejem albo koło bajzla. Nie pamiętam. Ale foty będą.
Olek dalej rozvija się tvórczo na papierze. Coraz bardziej mnie zaskakuje :) Przedstaviam jego najśvieższe dokonanie- KOTA vel KOTAKA ;)

Jak tak dalej pójdzie to na 2 latka mały trzaśnie Bitwę pod Grunwaldem ;)


A tak v ogóle, to chciałam poinformować, że Hałabała zostanie starszym bratem. Oby tylko wszystko dobrze poszło, bo są małe problemy (czyli powtórka z rozrywki) ;) Ale optymizm rządzi! :)

15 komentarzy:

  1. GRATULACJE GRATULACJE GRATULACJE:)
    A kotecek calkiem, calkiem,zdolniacha malutki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ogromne z racji nowego obejścia i z talentu małego Picassa. Podziw za odważną decyzję :) oby drugi potomek był cichutki jak myszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby!!! chyba już się zacznę o to modlić ;)

      Usuń
  3. Łoooooo = to Ci wiadomość zasunęłaś :)) Super! Gratki wielkie!
    A kota zajebiaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wiadomości !!
    Przeprowadzka i pewnie trochę nerwów było...odpoczywaj...
    A wiesz... tak myślałam i spodziewałam się, że będzie second Halabała ale nie chcialam zapeszać :):)
    Dbaj o siebie, ściskam ciepło Was wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, povinnaś zostać vróżką ;))
      Siedze v domu i niby leżę, a prasovanie sie cudovnie uprzątnęło ;)
      Ja tez sciskam!

      Usuń
    2. Szklane kule już mam i czarnego kota po sąsiedzku :) :) :)
      Prasowanie nie zając, nie ucieknie...niestety ;) :) :)

      Usuń
  5. Gratuluje taaaaaaaaaaaaaaaaaak bardzo :) tyle sie u Ciebie dzieje super :)
    KOTA wymiata Hałabała jest genialny i wiem co mówię, w końcu troche się znam zawodowo :)
    pozdrawiam ciepło Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuziu... siły! na te całe żmudne 9 miechów:))) może inaczej... rośnij duża okrąglutka :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj byle nie duża ;) okrągła już jestem, hehe

      Usuń
  7. i nas czeka przeprowadzka w przyszłym miesiącu ............. już mnie stres zjada ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tu to miałam napisać. tu miałam napisać GRATULACJE!!!!!!!!!!1 i o żadnych problemch nie ma mowy SIIOOOOO odganiamy wszystko!!!!!! KOT CUDNY!!!!!!!!!!!! BRAWO!!

      Usuń