17 września 2013

3 fajerki na 3 latka

"Mamo, wyłąć te bajki, to są bajki dla małych chłopców, a ja chcę bajki dla takich duzich chłopaków, jak JA!"

Popatrzcie go,
ledwo nauczył się podcierać tyłek,
wydmuchać nos,
jeść łyżką na 90% (10% ląduje dalej na bluzce),
mówić "pjosię, kup mi mamo takie auto, bo ja lubie one i chciałby że takie auto" (sformułowanie, które mnie nieustannie rozśmiesza),
ledwo wyrósł z rozmiaru 92, po to by 98 wisiało na nim jak na wieszaku,
ledwo co nie boi się panicznie hałasu drogowego i maskuje go mówiąc: "mamo, ZObać jakie auto! to weścigówa tak hałasuje, ja chciałby że taką WEściGóWĘ!"
ledwo co wisiał na mnie i cyckał, a teraz tuli swoją siostrę i krzyczy jej w twarz" Kocham cie Agatonie, tak mocno jak UMIEM!"
ledwo co byłam z nim w ciąży, a on już ma 3 lata i ... jest taki dorosły... i słyszę z 5 razy dziennie: "...bo to jest dla takich duzich chłopaków, JAK JA!". Syn mój, którego uwielbiam i za którego dziękuję losowi, bo jest w rzeczy samej wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Coś czuję, że jeszcze o nim usłyszymy kiedyś.

Mój "Ajeksandej", co jeszcze niedawno był "Ajusiem"







7 komentarzy:

  1. fajny jest,......sto lat kolego!!!:P*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Ajeksandzie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla "dużego człowieka" 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. no i starzeje się powolutku ;) :) Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń :) troszke się spóźniliśmy z Bobem z tymi życzeniami ale SO LAT - jak mawia Bob :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo już będą 4 latka ;) Każde urodziny dziecka to coś wyjątkowego dla dziecka jak i rodziców :). Moja córeczka niedługo będzie miała 4 urodziny, nigdy nie wiem co mam jej kupić ;) Ostatnio polubiła zabawę klockami, więc chyba wybiorę takie klocki http://cobi.pl/zabawki/klocki/ i upiekę kolorowy tort :)

    OdpowiedzUsuń