12 sierpnia 2011

Siedzę i pracuję...

... nad urządzaniem sobie czasu wolnego w przyszłym tygodniu. :) A wszystko dlatego, że moje chłopaki jadą na urlop do dziadków, a mama zostaje w Poznaniu i będzie pracować. I właśnie mama-ja spisałam sobie plan prac. :)) bo dobry Plan to podstawa!

Szczególnie, że czekają mnie generalne porządki (wlącznie z myciem okien) gotowanie bigosu, strogonoffa i innych pyszności na nadchodzący Roczek Hałabały. A do tego wypadałoby pocieszyć się wolnością, wiec jakiś zapas procentów muszę zakupić i spotkać się z kobietami wolnymi (czyt. bez mężów i dzieci) co by umarłą część mego umysłu pt. zapomniane życie singla ożywiły. :)

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że w międzyczasie muszę chodzić do pracy. Dlatego też zrobiłam sobie... Plan Prac w Pracy :P

Jak szaleć to na całego!


3 komentarze:

  1. Dzieki za odwiedziny i za miły komentarz:) Ja do Ciebie też będe zaglądać:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam Asiu, choc u mnie nie tak ładnie jak u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ czeka cię super wypoczynek, nawet podczas pracy :) Ja też chcę!!!!!!!!!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń