18 września 2011

Jesssst Imprezka!

Roczek, roczek i po roczku :)
Imprezka się nad wyraz udała, choć ja, jak to ja, miałam chaos kuchenny, czyli siedziałam w kuchni cała rumiana i podekscytowana i nie wiedziałam w co ręce włożyć. hihi, grunt, że nikt głodny nie wyszedł. Choć prawie zapomnieliśmy o szampanie!!!

Przepis na strogonoffa bazował na przepisie pookcooka tutaj Piszę "bazował" bo oczywiście wprowadziłam swoje ulepszenia ;) Jak to ja.
Bigosik z przepisu mojego-tutaj
Oprócz tego śledz pod buraczaną pierzynką i zwykła sałatka jarzynowa. :)) no i tyle z grubszych rzeczy.


A tort? a tort..... nieeeebo w gębie! No i w tym miejscu dziekuję utalentowanej Ali za to dzieło pyszne czekoladowo-wiśniowe. Wszyscy byli zachwyceni! Począwszy od Olka, którego urzekły dodatki (Aaaaa, rewelacyjne pszczółki i grzybki i jabłko z robaczkiem!) po moją mamę, tortową specjalistkę, która Psalmy pochwalne nam wyśpiewywała na temat, a to kremu, a to dodatku. Alu chylę czoła i wracam jak będzie okazja! :* Dziekujemy raz jeszcze!
Alę i jej cuda można znaleźć Tu!

A oto to pyszne cudo:


 Syn mój podczas tego sławnego roczkowego wybierania, wybrał różaniec, długopis i książkę. Tak więc rośnie mi w domu przyszły student teologii lub, jak orzekł dziadek, papież Pius XIV ;))) Choć ja tam wiem, że Olcio mechanikiem zostanie, bo kocha autka, albo wydawcą książek, bo naprawde je uwielbia. :)

A tak sobie Hałabała wybierał swoje życiowe drogi :)



Nie da sie ukryć, że książka zainteresowała go najbardziej. Choć dałam mu taką z nudną okładką i bez obrazków. Intelektualista mały. ;)


A taki byłem zmęczony na poimprezowym spacerku... Oj oj oj.


8 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego dla Małego Hałabałki :) Fajny Chłopczyk :)

    Moja Pauliśka na swoim roczku również złapała za książkę, ku mojej wielkiej radości :))

    Torcik super.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy Aduś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DEMOSTENES!
      Kto robi takie torty?!
      Ja chce takiego torta!
      ratuj, pomóż, daj namiary :)

      Usuń
    2. pani Ala z bloga- Słodkosci Alll :))
      Pysznosci te torty!!!! polecam bardzo!~(wlasnie zamawiam kolejny ;))

      Usuń
  3. ale wyczesany tort miał Olek! Widze ze korony ostatnio bardzo popularne :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Popularne czy nie, w kazdym razie Hand Made by Mama Olka ;) A co!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zauważyłam, że skomentowałam cię tylko w myślach, hahaha :) Tort jest rewelacyjny po prostu - nie mogę się na niego napatrzeć! A Hałabała jak prawdziwy król w tej koronie - oby miał iście królewskie następne lata swojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jaki cudny Książe :) 100 lat dla Małego Jubilata! I jakie pyszności mi tu serwujesz kiedy mi w brzuchu burczy bo postanowiłam się odchudzić nieco!!! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń