13 grudnia 2011

Małe chwalipięctwo :)

Udało mi się swoim postem rozgrzać jury konkursu na stronie Arttravel i tym sposobem zostałam właścicielką Przewodnika o Gruzji i mapy Kaukazu!!! Jupi!

Cieszę się bardzo, bo rzadko mi się zdarza coś wygrać. Ale się gra, się ma, jak mówi Pomi. :)

A tu jest link do zwycięskich 4 postów, mój jest drugi :) Homeopatyczne leczenie zimna zimnem, czyli jak nie zamarznąć w przeręblu :D haha, polecam Wam ten niezawodny sposób na rozgrzanie w zimowe mroźne poranki.

http://info.arttravel.pl/2011/12/wyniki-zabawy-wszystko-co-was-rozgrzewa-zima-a-o-czym-chcecie-napisac/

3 komentarze:

  1. No proszę, proszę, jak ładnie :)) Gratuluję :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, odważnie ale do odważnych świat należy :)

    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Dziewczyny! Odważna to ja byłam przed okresem "mamowania", teraz ciepła klucha ze mnie. :) Choć nadal szalona!

    OdpowiedzUsuń