14 maja 2012

Majówka w obiektywie

Dawno żadnych fotek nie było. Nadrabiam. Odkurzam powoli sprzęt. Pora się wziąć w garść i odkurzyć mego   Japońskiego Kochanka i jego mały lustrzany haremik. :)

Mój znajomy ze Stambułu Nurdogan sprzedał mi ostatnio kopa i trochę motywacji zapraszając do projektu. Ja również zapraszam- 1001 photographers project

A tu kilka majowych prób. :)


PIAST, mój "drzewski" odpowiednik Boga

RD tu NIE podlewa Piasta! :)

Kuniczny wieczór z posmakiem Odry....

Generations

Wędkarze nie od parady :)

Mamo nie patrz tak na mnie! Mam sucho! :P

Wuuuu Wuuuu, zbudowałem samoloto-koparkę!

Kogucie klockowanie

Powidła patyczkiem, co by odzyskać siły :)

Nasza krótka chwila wolności na Bobrowym szlaku




11 komentarzy:

  1. ale fajny chlopak i zdjecia miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. maly ma fajny fryz na punka hiiiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jemu pióra rosną, a nie włosy :D

      Usuń
  3. Zostanę chyba fanką Hałabałowego jedzenia dżemu patyczkiem :) :)
    No, kochana teraz oczekuję wpisów okraszonych fotkami...ja wzrokowiec jestem, tekst do mnie pełniej dociera jak zdjęcia zobaczę :) :)
    Uhh, piękny ten baobab...muszę doczytać o co chodzi z tym projektem :)
    Ścisk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko postaram się, ale sama widzisz jakie nieostre te fociszcza :P Szlag mnie trafia na tą tokinę!
      Czytaj o projekcie i pytaj jakby co! :))
      Buzia!

      Usuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia :)

    Ale macie fajnego Szkraba :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe zdjęcia super a opis jeszcze lepszy :-)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo - w końcu jakieś foty -i to jakie! Piekne ujęcia :) A synalek cudny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo MArta, dawno Cie nie było :) Dzieki! :)

      Usuń