21 maja 2012

Skowronkowe czasy

Myślałam, że moje dziecię to sowa, ale jednak jest pięknym przedstawicielem skowronka. I to nie byle jakiego skowronka, a skowronka nocnego! Rzadka odmiana tego ptaka charakteryzuje się nocnym śpiewaniem i wczesnymi koncertami o świcie.

Bycie rodzicem takiego skowronka skutkuje wysokim ubezpieczeniem OC i brakiem zniżek w AC. Częstymi wizytami u lakiernika, zasypianiem na dłuższych spotkaniach, rozdrażnieniem, majtkami na lewą stronę i brakiem śniadania w torebce.

Niestety, jako rzadki gatunek, skowronek nocny jest prawnie chroniony w państwie Polskim, a zgodnie z dyrektywą Europejską -"osoby odpowiedzialne za ten gatunek są zobowiązane do ścisłego kontrolowania wzrostu poszczególnych osobników, przy równoczesnym zapewnieniu im optymalnych warunków do rozwoju"

No i masz ci babo placek!

Koszula zapięta krzywo (zauważyłam w kibelku), majtasy na lewą stronę (dobrze, że w ogóle są!), jogurt rozpieprzony po całej torebce (ajć!). Ale "skowronek" bezpiecznie i swawolnie ćwierkał pół nocy, by rano wesoło pofrunąć do żłobeczka.
Dla równowagi inhaluję się kawą ze świeżo otwartego pudełka, przyjmowanie doustne nie daje takiego efektu. :)

A to co mój półtoraroczny skowronek tworzy ostatnimi czasy, namiętnie, nieustannie doskonaląc styl i technikę. Dumna jestem jak paw!


11 komentarzy:

  1. Siedzę w biurze..a raczej leżę na biurku ;)))) Zajebisty wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ba:))))zdolniacha i w dodatku jeszcze skowronek:)))))
    trzymaj sie mloda mamusiu:)))))wygrasz ta wojne :))))to przeciez pikus dla CIEBIE hiiiiiii
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Cię przeczytać w poniedziałek rano :):)
    Moich dzieciaków rano w tygodniu nie można ściągnąć z łóżek za to w weekend, kiedy można sobie pospać, wstają z kogutem...
    Pięęęękny mazioł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Was widzieć od rana Kobietki :)
    Ja nie wiem, co sie "memu synu" porobiło; od miesiąca jakiś obóz przetrwania mam :)

    PS. Niewtajemniczonym wyjaśniam, że na obrazku prezentuje się masa "AUD" czy w skrócie BU BU

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się uśmiałam :-) czadowy ten Twój skowronek ;-) a jaki zdolny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolny ten Twój skowronek. Znam ja Ci te odmianę oj znam posiadam jeden egzemplarz na użytek własny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszcze :) Te dzieci zyją chyba energią kosmosu :D

      Usuń
  7. To Ci ptasia rodzina :) skowronek, pawica a RD? to kto? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to kto, zeby stworzyc Skowronka Paw musi sie bzyknąć ze Strzelcem :D

      Usuń
  8. no patrzcie bo u mnie to samo... kurna te dzieciory zyją jakies w jakiejs zmowie, czy kurna o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmowa albo spisek, choc obstawiam dyskretnie jasność. ;))

      Usuń